jobbigt!

hej hej!
idag har jag varit i skolan såklart:( vi fick tillbaka matte provet och jag fick 32 av 40 :( men dem som var fel var slarvfel. antelina (läraren) sa att jag och maddis typ var bäst i vår grupp, hehe... jag kunde inte sluta smila! men jag och maddis garvade oss igenom den lektionen som vanligt. sen garvade vi under hela lunchen också men då var jessi och jullan också med. men dem tyckte inte att det var nåt roligt men som maddis säger så e väl vi lite UDDA!<3 sen åkte jag hem och har inte gjort mycket roligt här hemma :( men nu till överskriften: på fredag har vi idrottsdag och jag fick äventyrsbad men min baddräkt e för liten och mina bikinisar antingen för små lr borta:( så imorrn måste jag först gå till mamma och titta om dem passar och sen om dem nt gör de måste jag åka och köpa en bikini lr baddräkt<3:(

nu måste jag ta bort mitt smink som e över hela ansiktet för jag duscha precis, hehe...
häjdåe<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0