juldagen <3

juuul!
igår var det julafton och då firade jag den hos pappa, med faster, farmor, pappa, anfi och patrik. sen så ska jag fira den idag me. men nu ska jag vara hos mamma och fira me sanna, malin, niklas (halvsystar och hennes kille), g:mormor, mamma, tommy, patrik, annika och kenneth. det ska bli jätte roligt. sen kanske jag ska fira igen me dem som nt kunde komma igår :)  glöm nt att kommentera <3:)

hittils har jag fått:
  • twilight böckerna
  • twilight filmerna
  • genom dina ögon- stephenie meyer
  • hunger spelen- suzanne collins
  • justin biebers skiva (som jag lyssnar på just nu)
  • halsband med ett F på
  • kofta
  • presentkort på gina, h&m och sf bio
  • björnisar
  • sminklåda
det var det jag kom ihåg nu iaf.
här e en bild från igår :


hehe...

puss puss och en ha fortsatt trevlig julhelg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0