despret

hej hej, idag e de despret housewives!!<33 det e den bästa serien i hela världen men det e tre timmar kvar:(

aja idag har det varit najs, jag har bara tagit de lungt hela dan. jag tror jag behövde de.
igår var jag hos ebba och hade en tjejkvåll med tjejerna några tjejer från klassen. vi hade jätte kul. vi tittade på en film och åt snacks, hehe... jag åt inte så mycket men det tog slut snabbt:D
här kommer lite bilder från då:













sexig! som vendela skulle ha sagt, hehe...













dem flesta e från filippas blogg<3<3

nu kommer lite bilder från mina tvångstankar, hehe





hehe, nu ska jag gå och göra nåt annat. vad? vet nt, hehe...

puss puss hejdååå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0