ha-dag med lilla gmn jessi<33

hejsan!
idag har jag haft HA-dag. jessi sov över här igår till idag. idag började lucia träningen kl.9 och då skulle vi vara i skolan, sen höll det på till kl. 11. sen gick vi hem till mej och bakade kladdkakssmet<3 sen åt vi det medans vi tittade på "vi hade i alla fall tur med vädret igen" och sen ringde vi maddis för att fråga om  hon ville ha snöbollskrig med oss, och det ville hon. sen träffades vi vid skolan och gick hem till jessi för att hämta täckbyxor till henne. sen bestämde vi oss för att åka pulka istället. sen när vi hade åkt ett tag så fick maddis för sig att rulla sig ner för backen och sen gjorde vi det alla samtidigt en gång och det blev bara knas. hehe... sen gick maddis hem till sig och vi gick till jessi. sen skjussade jessis pappa hem mej, och sen åt jag pannkakor och nu ligger jag här färdig duschad och klar. sen ska jag bara fixa håret sen e man klar och då ska jag läsa sista twilight boken som äger fettet ur alla böcker i hela världen!!<3

häj dåe!<3 :D ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0