morgon... trööööött!!!!

hejsan idag e det tisdag och jag börjar kl 9 så jag tänkte passa på att skriva nu när jag har tid. jag tror inte att jag har skrivit någon gång innana jag går till skolan, men nu gör jag det. aja, idag ska jag och jessi ha bollspel på kursen, astråkigt, men det dka vi ha ändå. sen ska vi ha lucia träning, och sen slutar vi och då ska vi typ gå hem till nån, och sen vet jag inte vad som händer efter det förutom att det inte är nån despret housewives idag, men det e inte slut utan det kommer nästa vecka. men nu kommer lite bilder från igår då jag blev klar med min halsduk som jag har gjort själv, STOLT! <3<3



och sen, vad tycker du om den här tröjan?



och här kommer den bästa låten i hela världen:






hej dåe, puss puss<33

Kommentarer
Postat av: vendela

skit fin halsduken blev och äre din tröja ( adidasen ) fin iaf :)<3

2010-12-15 @ 07:55:21
URL: http://vendelaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0