<3 jazzo ....såklart!

hej hej

igår var jag med jessi (jazzo) och spelade badminton i komethallen och sedan sov jag över där, vi hade skit kul. vi gick o la oss typ kl.00:00 och sen låg vi och sjöng till kl. 03:00, som jag sa vi hade skit kul.....      sen när vi vaknade så låg jag och snoozade i typ 2 tim
senare åkte vi till jullan, men hon var nt hemma. hon var på hummelmoras busshållsplats och då cyklade vi till henne men bussen kom samtidigt så vi försökte cykla ikapp men bussen hann före:(
sen när vi kom hem till jessi igen spelade vi monkey buzz marathon och gjorde lite på svenskan tills imorrn. och sen åkta jag hem till mejje och städade och nu sitter jag och jessi här framför datan och skriver ett inlägg till min nya blogg.

imorron ska jag och jessi plugga för att vi har ha-dag. vi har gjort det mesta av musiken, vi har gjort idrotten, vi har gjort det mesta av svenskan och då har vi bara engelskan kvar eller så har vi no men jag vet nt än;)

nu ska jag och jessi chillaxa hemma hos mejje tills imorrn för då ska vi till min pappa och sova där tills på tisdag men jag kommer tillbaka till det imorrn.

puss puss era galningar/ fanzy

Kommentarer
Postat av: oggeswe

lätttttttttttttttttt

2011-07-30 @ 11:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0