börjat blogga ........ igen

hej hej

idag är det fredag:)<3 jag började kl. 08:25 så jag fick lite sovmorgon, då hade vi musik och sen hade vi idrott och det var fett tråkigt, jag gjorde inget för ingen passade nollen till mejje men sen orkade jag nt längre o jag gick o satte mejje me jessi på bänken. efter det hade vi lunch och sen hade jag o maddis matte med antelina:(
idag har jag utvecklingssamtal, och efter det ska jag till jessi o ha filmkväll med henne o maddis och kanske jullan.  sen imorgon måste jag sälja tidnangar:(  och sen på måndag har vi HA-dag hela dagen:) och på tisdag börjar jag kl. 09:00 o då sak typ jessi sova hos mejje från måndag till tisdag. men det berättar jag mer om sen

puss på er <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0