tandläkaren:(

idag åkte jag till skolan på morronen och vi hade en jättelång svenska lektion. sen hade vi matte och sen lunchjag åt i matsalen för första gången på typ fem år. efter det hade vi spanska men jag gick efter 20 min för att jag skulle till tandläkaren så fillan fick vara ensam resten av lektionen. sorry fillan, hehe :)<3
men sen åkte jag till viksjö centrum med buss och sen fick jag typ vänta en kvart där. när jag kom in så tog dem röntgen bilder och sen tittade hon i min mun och jag hade typ ett nytt hål och en lagning som hade gått sönder. sen smörjde dem på nån kräm som stelnade och sen fick jag inte äta på en timme. sen fick jag vänta på bussen i 20 min och sen åkte jag hem. när jag kom hem hade det gått en timme och jag tog en macka till mellis. sen lyssnade jag på twilight och tittade på top model. sen typ kl 5 åkte jag till jullan och åt middag där sen åkte vi till musikalen vid halv 7. när vi hade varit där i typ en timme kom victoria och vi typ gick runt i viksjö skolan och jag visste inte att den var så stor men det var den iaf. sen fick jag skjuss av jullans pappa till stationen och därifrån cyklade jag hem och när jag kom hem var jag hungrig så jag tog en tallrik fil och sen lyssnade jag lite på twilight och nu sitter jag här och skriver men nu måste jag tyvärr gå.

puss och kram. god natt<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0