forsättning på lindsay lohan...

Lilo ute från rehab och skapar redan drama!



Nu är det officiellt, Lindasy Lohan är ute från Betty Ford-kliniken där hon tvingats, av rätten, till en tre månader lång behandling! Givetvis har hon redan orsakat en massa drama! Lindsay har flyttat ut från sin lägenhet i Los Angeles och vill nu få en nystart i ett nytt hus. Det enda problemet: hennes ex, Samantha Ronson, kommer att bli hennes granne!



Igår när Lindsays flyttbilar anlänt till Venice, California, och det var dags att flytta in, gissa vem som kom ut från lägenheten bredvid med en mycket irriterad uppsyn? Japp, Sam! Hon hade uppenbarligen ingen aning om att Lilo kommer att vara hennes granne och de här båda har ju verkligen en ganska invecklad relation full av både hat och kärlek. Vi undrar om Lindsay planerade att bli Sams granne eller om det hela bara var en ren slump? Hur som helst så ser vi fram emot att se hur det hela utvecklar sig! (Källa: USWeekly)



samantha bara kan inte bli av med lindsay !!

dagens låt:





sorry för dåligt uppdaterande, men jag har inte orkat skriva och just nu skriver jag en berättelse, som jag inte vet hur den kommer bli, hehe...

idag har jag varit med amanda, ebba, emilia och filippa, vi gick till tippen och åkte pulka. det var fett kul och det var roligt att vi alla hann göra nåt innan jullovet var slut <3 jag kanske ska till kista och se på bio med jessi imorrn men vi får se om det går nån bra film.

hejsvejs, bamse kramar/ fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0