nyheter: 10 jan 2011

hej hej, idag har jag först varit i skolan och sen gick jag till jessi och vi prata om att vi kanske ska plugga i USA efter 9:an ♥
hehe... asså jag vet inte om jag får men hoppas verkligen de!!♥♥
just nu så tittar jag på:   E!    :)
så nu får ni live news från mejje precis här:

britney: hon har släppt en ny singel.
justin bieber: hånglade med en okänd tjej. nej, inte selena, men hans tjejkompis michelle.
han umgås samtidigt med selena i sin tourbus
eva longoria: när hon gifte sig med tony parker så skaffade dem sig en tatuering på handleden. men nu när tony har vänstrat med sin NBA spels kompis fru, så har eva gjort ett försök till att ta bort den:
förresten så älskar jag eva, och jag stöttar henne till hundra i hennes beslut om att skilja sig med sin make:)
charlie cheen: firar i Las Vegas med porr stjärnan bree olsen, som blev utsparkad familjen kardashians hem.
lindsay lohan: hon stänger garage dörren på sin nya range rover.
camron diaz: "tom cruise är väldigt bra på att kyssas."

sofia bush: hon förlorade en kusin i en så kallad pass by shooting för några dagar sen:(
michael douglas: "min cancer är botad!"
mila kunis: jag var blind på ena ögat i några år utan att någon märkte det.
golden globe sänds på söndag på E!

nu måste jag lämna tillbax datan till min brorsa:(
men hejdå busungar ♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0